MÜŞTERİ HİZMETLERİ
BEWE, www.bewe.com.tr adresindeki ürünlerin renklerini olabildiğince doğru bir şekilde göstermek için her türlü çabayı göstermiştir. Ancak, monitörünüzün renkleri göstermesinin tamamen doğru olduğunu garanti edemeyiz. Tüm ürünler, müşterilerimize sevk edilmeden önce herhangi bir arıza için kontrol edilir.
Sipariş Verme
İstediğiniz ürünleri satın almak için 4 adımda satın alma işlemi yapabilirsiniz.
1. Alışveriş Sepeti
Satın almak istediğiniz ürünün bedenini seçin, ürün yaka kısmına yazılmasını istediğiniz ismi yazın, istediğiniz miktarı belirleyin ve “Sepete ekle” düğmesini basın.
Sayfanın üst kısmındaki alışveriş sepeti simgesini seçerek alışveriş sepetinizi inceleyin. Öğeleri alışveriş sepetinizden silebilir veya miktarını değiştirebilirsiniz. Her şey yolundaysa, siparişinize devam etmek için ödeme düğmesine tıklayın.
2. Kişisel Detaylar ve BEWE Hesabınız
Kişisel bilgilerinizi ve adresinizi girin. Bir BEWE hesabınız varsa, sadece giriş yapın. BEWE hesabınız yoksa bir tane oluşturabilir veya misafir olarak alışveriş yapabilirsiniz.
3. Teslimat
Teslimat adresi detaylarını girin. Teslimat adresi ev adresinizden farklı olabilir.
4. Ödeme
Kredi Kartı / Banka Kartı ya da Havale / EFT ile siparişinizin ödemesini yapabilirsiniz.
Ödemeniz işleme koyulduktan sonra, sipariş özetinizi içeren bir onay e-postası alacaksınız. Sipariş depomuzdan gönderildikten sonra ise içinde kargo takip bilgilerinizin yer aldığı başka bir e-posta alacaksınız.
BEWE ‘de alışveriş yapmak için bir hesaba ihtiyacınız yok. Ancak bir hesabınız olursa şunları yapabilirsiniz.:
Siparişlerinizi takip edebilir,
Önceki sipariş geçmişinizi görebilir,
Kişisel bilgilerinizi ve teslimat adresinizi, sipariş durumunuzu, sipariş geçmişinizi ve e-posta tercihlerinizi yönetebilir,
Yeni ürün, yeni model ve yeni tasarımlarımızdan haberdar olabilirsin.
Yurtiçi Kargo, siparişinizi il merkezlerine çoğunlukla ertesi gün size ulaştırır.
Sitemiz üzerinde verdiğiniz siparişinizin tüm adımlarını dilediğiniz zaman “Hesabım” bölümündeki ”Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz neticesinde oluşan kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda siparişinize yansıtılmaktadır. Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları üzerinde kargonun ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen BEWE’nin insiyatifindedir. Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde veya ücretsiz kargo uygulamalarının öncesinde/sonrasında oluşturulan siparişlerde BEWE mesuliyet kabul etmez.
Siparişinizin tarafınızdan yanlış adres bildirimi sonrası merkezimize dönen siparişlerinizin tekrar gönderimi “ALICI ÖDEMELİ” şeklinde gerçekleşir.
BEWE, kargo sevkiyatlarını kurumsal çözüm ortağımız Yurtiçi Kargo ile gerçekleştirmektedir. Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz söz konusu kargo firması ile sipariş esnasında belirtilen adrese teslim edilmektedir. Ancak bazı durumlarda sevkiyatların daha hızlı ulaşması için diğer kargo firmaları ile de gönderim yapmaktayız.
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, onaylandıktan ve işleme alındıktan sonra 1-7 iş günü içerisinde kargoya teslimatı gerçekleştirilmektedir. Kargo teslimatı ise gönderimin gerçekleştirileceği ile göre 1-3 iş günü içerisinde yapılmaktadır. BEWE olarak sevkiyatlarımızı gerçekleştirdiğimiz Yurtiçi Kargo, hafta içi 09:00 – 18:00 arasında teslimat yapmaktadır. Cumartesi, Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılmamaktadır.
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, Yurtiçi Kargo tarafından, Türkiye sınırları içerisinde bulunan adresinize kadar teslim edilmektedir. Büyük yerleşim yerleri haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim yerlerine kargo şirketlerinin haftanın belli günleri sevkiyatları olabilmektedir. Bu gibi durumlarda yaşanabilecek gecikmelerde BEWE mesuliyet kabul etmez. Ayrıca birçok kargo firması Türkiye genelinde bulunan köylere teslimat yapmamakta, yapıldığı takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu durumlarda oluşabilecek ilave ücretler alıcıya aittir. Ayrıca BEWE olarak siparişlerde belirtilmesi muhtemel hiçbir kargo şubesi adresi güvenlik gerekçesiyle kabul edilmemektedir. Bu gibi durumlarda sipariş işleme alınmayarak, müşteri ile iletişime geçilerek farklı bir adres verilmesi talep edilmektedir.
Belirtmiş olduğunuz adreste bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından siparişiniz en yakın şubeye geri götürülmektedir. 3 gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu süre zarfında da teslim alınmayan kargolar BEWE’ye geri gönderilmektedir. Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri gönderilen siparişinizlerde tarafımıza info@bewe.com.tr e-mail adresi ya da sitemiz üzerindeki “iletişim” sayfası üzerinden ulaşarak isim – soyadı, adres ve telefon bilgilerinizi teyit edebilir ve ürünün tarafınıza tekrar gönderimini isteyebilirsiniz.
BEWE üzerinden yaptığınız alışverişlerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Adresinizde oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen gönderimler, BEWE’ye bağlı bir seçim değildir. Yanlış adrese gönderim söz konusu ise, siparişiniz merkezimize geri döner. Bu durumda siparişiniz size karşı ödemeli olarak en kısa sürede gönderimi sağlanır. Kargoya teslimatı gerçekleştirilen siparişlerinizin, teslimat adresi değişikliği ve/veya alıcı ismi değişikliği yapılamamaktadır.
Siparişe ait faturalar siparişiniz sırasında belirttiğiniz e-mail adresinize e-fatura şeklinde gönderilmektedir. Bu sebepten faturanızın doğru gelmesi için e-mail adresinizin aktif olarak kullandığınız e-mail adresiniz olmasını öneririz. Yanlış ya da hatalı e-mail adresi vermeniz durumunda bir sorumluluk almadığımızı belirtmek isteriz. Ayrıca hediye olarak gönderimini gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz olduğu taktirde hediye edeceğiniz kişinin e-mail adresini yazmamanız gerekir. Siparişinizin faturasının hediye edeceğiniz kişinin e-mail adresini kimse istemez.
Kargo paketinizin size teslimi esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur mevcut ise, kargo teslim formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında kargo paketinizi açarak kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol ediniz. Kutunun içerisinde bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı hazırlatınız. Bu şekilde tarafımıza geri gelen ürünlerinizin değişimi yapılarak tekrardan gönderim gerçekleştirilmektedir. Şayet ürününüzün o an için gönderimi mümkün değilse, isteğiniz doğrultusunda tarafınıza ya ücretiniz iade edilmektedir ya da adınıza bir hediye çeki tanımlanmaktadır. Aynı şekilde kargo paketinizin size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce yapacağınız kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılır, iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin size ulaşmaması durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunu kontrol edebilir, siparişinizin sitemiz üzerinden konumunu takip edebilirsiniz. Verilen tüm doğru bilgilere rağmen siparişinizin farklı bir adrese gönderimi söz konusu ise, konuyu info@bewe.com.tr mail adresi aracılığıyla bize bildirmenizi rica ederiz. Konu tarafımızdan kargo şirketi ile görüşülerek siparişinizin size teslimatı sağlanır.
İADE VE DEĞİŞİM
Sipariş verdiğiniz ürünün elinize ulaştıktan sonra iade iade/değişim talebiyle alakalı takip edilecek adımlar şu şekildedir.
1- İade ya da değişim talebi yapan kişinin şikayeti, iletişim sayfasından BEWE’ye gönderdiği mail üzerinden incelenir.
2- Gerekli görülmesi dahilinde şikayet sahibinden ürünün hatalı olduğu iddia ettiği bölgenin fotoğrafı istenir.
3- Üründe BEWE’den kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır.
Tarafımızdan yapılan bir hatada ödeme iadesi yapılmaz.
Ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak yapılır ve gönderilir.
Beden Değişimi:
6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun gereği, “Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler” iade edilemez, beden değişimi yapılamaz veya ürün değiştirilemez. Bu nedenle kişiselleştirdiğiniz üründe hata olup olmadığını kontrol ederek sipariş veriniz, beden tablosunu mutlaka inceleyiniz.
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Kredi/Banka Kartı ya da Havale/EFT yöntemlerinden dilediğinizi seçebilirsiniz.
Kredi kartınızla ödeme yaparken tüm Türkiye’de kullanılan PAYTR altyapısını kullanıyor olacaksınız. Tüm bankaların banka ve kredi kartları ile ödemenizi hızlı ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. Banka ve Kredi kartı bilgileriniz, yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veri tabanında kayıtlı tutulmaz.
Sistemimizde ödeme için kullanacağınız kredi kartınızın 3D desteğinin bulunması gerekir. 3D Secure desteği bulunmayan kredi kartları ile sistemimizden ödeme yapmanız mümkün değildir. Bu sebepten dolayı, SMS onayı sebepli, kredi kartınızın bağlı olduğu telefonunuzu yanınızda bulundurmanızı öneririz. Ayrıca kartınız, internet kullanımına kapalı ise, internet üzerinden online alışveriş yapabilmek için bankanıza başvurmalısınız. Alışverişinizin ödeme kısmında bir sorun yaşamanız halinde info@bewe.com.tr adresinden bizimle iletişim kurabilirsiniz.
Havale/EFT yaparken dikkat edilmesi gerekenler:
– Siparişinizi onayladığınızda e-mail adresinize; sipariş bilgileriniz, sipariş numaranız ve banka bilgilerimiz gönderilecektir.
– Ödemenizi doğrudan havale veya EFT şeklinde banka hesabımıza yapabilirsiniz.
– Siparişinizin Havale/EFT ödemesinin işleme alınması için ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına 4 haneli sipariş numaranızı mutlaka belirtmelisiniz.
– Açıklama bölümüne sipariş numaranız dışında bir metin yazmamalısınız.
– Siparişinizin iptal olmaması için Havale/EFT ödemenizi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirmelisiniz. Ödemesi tarafımıza ulaşmayan siparişler, 3 iş günü sonunda otomatik olarak iptal edilir.
– Yapılan ödemeler ise havale/EFT ‘nin geliş sırasına göre 2 iş günü içerisinde onaylanır. Ödemeniz onaylanmadıkça siparişiniz gönderilmeyecektir.
– Süreci hızlandırmak için dekontunuzu info@bewe.com.tr adresine e-posta göndererek bize ulaştırabilirsiniz.
Ödeme yapılırken birden fazla ödeme yöntemi kullanılamaz. Tek siparişte tek ödeme yöntemi kullanabilirsiniz.
Banka ve kredi kartlarına, bankanızın belirlediği ölçülerde 12 taksite kadar taksitlendirme yapılabilmektedir. Taksit seçenekleri kredi kartınızla ödeme yaptığınız ekranda görebilirsiniz.
Siparişinizi dilerseniz kredi kartı puanlarınızla da ödeyebilirsiniz. Bunun için ödeme yöntemi olarak kredi kartı seçeneğini seçip daha sonra önce kart puanlarınızı sorgulatıp daha sonra bu puanlarla ödeme yapabilirsiniz.
Puanla ödeme kısmi olarak yapılmamaktadır. Ödeme yapabilmeniz için sipariş toplamı kadar kart puanınızın olması gerekmektedir.