İADE VE DEĞİŞİM PROSEDÜRÜ
Sipariş verdiğiniz ürünün elinize ulaştıktan sonra iade iade/değişim talebiyle alakalı takip edilecek adımlar şu şekildedir.
1- İade ya da değişim talebi yapan kişinin şikayeti, iletişim sayfasından BEWE ‘ye gönderdiği mail üzerinden incelenir.
2- Gerekli görülmesi dahilinde şikayet sahibinden ürünün hatalı olduğu iddia ettiği bölgenin fotoğrafı istenir.
3- Üründe BEWE ‘den kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır.
Tarafımızdan yapılan bir hatada ödeme iadesi yapılmaz.
Ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak yapılır ve gönderilir.
Beden Değişimi:
6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun gereği, “Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler” iade edilemez, beden değişimi yapılamaz veya ürün değiştirilemez. Bu nedenle kişiselleştirdiğiniz üründe hata olup olmadığını kontrol ederek sipariş veriniz, beden tablosunu mutlaka inceleyiniz.